
3, 2, 1 …
Klaar voor de start? Perfect!
Naast je super idee, je enthousiasme en alle praktische zaken om aan te denken is het ook cruciaal dat het financiële plaatje in orde is. Als starter is het normaal dat je met heel wat vragen zit. Er zijn veel mogelijkheden om je zaak op te richten en in welke vorm je van start gaat is erg belangrijk.
Van een kleinschalig bijberoep tot een grote vennootschap … Wij geven advies op maat en groeien mee met je zaak zodat jouw werk je ook een maximale opbrengst oplevert.
Benieuwd naar hoe jouw start eruit kan zien? Maak een eerste kosteloze afspraak waarin we luisteren naar je idee en samen kijken naar de beste manier voor een flitsende start.
Twijfel je nog? Dat is nergens voor nodig.
Contacteer ons


Optimale personeelsbegeleiding.
Bij Adako begrijpen we dat uw personeel uw grootste asset is. Met onze diensten op het gebied van personeelsbegeleiding helpen we u om het volle potentieel van uw team te ontgrendelen. Of het nu gaat om het opzetten van effectieve HR-praktijken, het ondersteunen bij recruitment, het ontwikkelen van personeelsbeleid of het begeleiden van medewerkers in hun persoonlijke en professionele ontwikkeling, Adako is uw betrouwbare partner. Wij bieden advies en strategieën die op maat zijn gemaakt voor uw onderneming, om zo de meerwaarde van uw personeel te optimaliseren.

Ontzorgen van administratieve taken.
Naast de persoonlijke ontwikkeling en het welzijn van uw medewerkers, begrijpen we dat het beheren van personeelsadministratie tijdrovend kan zijn. Adako biedt professionele ondersteuning om u hierin te ontzorgen. Wij nemen taken zoals loonadministratie, verzorgen van arbeidsovereenkomsten, en het up-to-date houden van personeelsdossiers uit uw handen. Dit stelt u in staat om u te richten op wat echt belangrijk is - het leiden van uw onderneming en het verzorgen van uw team. Met Adako aan uw zijde, kunt u erop vertrouwen dat uw personeelsbeleid en administratieve taken in goede handen zijn.
