Vastgoedbeheer en financiële optimalisatie

Vastgoed

De uitdaging?

Het beheren van vastgoedportefeuilles, omgaan met variabele
marktomstandigheden en voldoen aan wet- en regelgeving vereisen constante aandacht en expertise voor vastgoedondernemers.

Contacteer ons

Plan van aanpak

Adako biedt een uitgebreide aanpak voor vastgoedondernemers, bestaande uit de volgende stappen:

  • Intakegesprek: grondige evaluatie van de huidige situatie en het in kaart brengen van ambities.

  • Boekhoudkundige analyse: gedetailleerde analyse van boekhouding, administratie en werkwijze om optimalisaties en kostenreducties te identificeren.

  • Financiële stroomlijning: optimaliseren van de financiële administratie, benutten van belastingvoordelen en subsidies, en implementeren van geschikte boekhoudsoftware.

  • Doelen stellen: verkennen van fiscale en financiële groeimogelijkheden, opstellen van realistische doelen en geven van strategisch advies.

  • Administratieve afhandeling: structureren en verwerken van de volledige financiële administratie, inclusief het tijdig indienen van belastingaangiften.

Resultaat

Samenwerken met Adako resulteert in een verbeterde financiële gezondheid terwijl de belastingdruk tot een minimum wordt beperkt. Dit leidt tot maximale winst na belasting en een optimaal rendement op vastgoed-investeringen.

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Zo blijf je altijd als eerste op de hoogte van het laatste nieuwe, updates, jobs, tips en nog veel meer. 

Hoe kunnen we jou helpen?

Heb je vragen of wil je een beroep doen op onze expertise? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Wij verwerken je vraag binnen 24 uur. Nog zo’n belofte die we graag nakomen. ​​​​​​​